Pracovat doma na počítači

Začínáme

21.09.2011 18:11

Ahoj, vítám Vás na svých stránkách. Jmenuji se Naďa a hledám možnosti, jak si pomocí svého počítače a internetu vydělat nějakou tu korunku. Chci se s Vámi podělit o své zkušenosti v otázce možností pracovat doma na počítači. Při hledání jsem se setkala s poctivými i nepoctivými nabídkami. Zaměřím se hlavně na ty poctivé a prověřené.

 

Chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala v nabídkách. Hledala jsem a stále hledám možnosti podle kritérií:

  • bez vstupních poplatků,
  • práce na počítači,
  • připojení k internetu,
  • možnost pracovat doma,
  • perspektiva.

 

Pokud pro sebe hledáte možnosti práce a výše uvedená kritéria jsou pro Vás důležitá, pak jste tady správně. Věřím, že Vám moje stránky pomůžou rychleji se zorientovat a najdete pro sebe variantu práce z domu, která Vám bude vyhovovat.

 

Své stránky chci pravidelně aktualizovat a doplňovat o nové možnosti a poznatky.

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.